Artykuły związane z marką FotoFinder:

Opiekun marki w firmie Consultronix: Ewa Rzegocka

Kontakt: tel. 12 290 22 22, e-mail: erzegocka@consultronix.pl

Zobacz ofertę produktów marki FotoFinder

Niemiecki producent profesjonalnych  videodermatoskopów, obecny na rynku od 1991 roku. Firma działająca oprócz sektora medycznego w obszarze farmaceutycznym, kryminologicznym i przemysłowym.

Foto Finder oferuje kilka systemów m in do diagnozy znamion dysplastycznych w kierunku na czerniaka, do fotografii fluoroskopowej czy do kapilaroskopii

Nowa odsłona medicam 1000

Minęły dwa lata od premiery FotoFinder medicam 1000. Dziś mało kto wyobraża sobie codzienną praktykę dermatologiczną bez kamery wideodermatoskopowej z krystalicznie czystym obrazem. Niewątpliwie kamera medicam 1000 wyznaczyła najwyższy standard jakości, jednakże nadszedł czas na jej rewolucję.

Zaimponuj pacjentom – pokaż różnicę zmian skórnych z FotoFinder aesthetics

Autor: Ewa Rzegocka

Kategoria: Dermatologia Egzemplarz: CX News nr 1/61/2018

Dokumentacja z wizyt pacjenta jest kluczową pomocą dla lekarza prowadzącego terapię, a tym samym potwierdzeniem kolejnych etapów zmian jakie przechodzi pacjent w trakcie sesji zabiegowych. Rozwiązania, które proponuje firma FotoFinder ułatwiają codzienną pracę i spełniają oczekiwania pacjentów.

FotoFinder leviacam® - wideodermoskop w kompaktowym wydaniu

FotoFinder jest liderem w dziedzinie wideodermoskopii cyfrowej, a także producentem popularnej medicam 1000. Kamera ta swoją pozycję zawdzięcza perfekcyjnej jakości optyce, dzięki czemu szybko stała się złotym standardem w dermatoskopii.

Sprzęt za połowę ceny, a może i taniej! o możliwości pozyskania dotacji unijnych na innowacyjność

Pojęciem kluczowym, spotykanym co krok w kontekście dotacji unijnych, jest innowacyjność. Termin ten oznacza wprowadzenie nowości lub zmiany, która ulepsza pracę dotychczasowego mechanizmu. W dzisiejszych czasach ma wiele zastosowań: może charakteryzować produkt – np. sprzęt medyczny, zajęcia na basenie dla osób starszych (zwane innowacyjnością społeczną) lub proces, a w tym i proces leczenia. 

Nowości FotoFinder - dokumentacja i obiektywna ocena łuszczycy z PASIvision

Prosto ze spotkania dystrybutorów FotoFinder w Bad Birnbach (Niemcy), przywożę gorące jak bawarskie bajgle i odświeżające niczym piwo na Oktoberfeście nowości! 

Polski system diagnostyki łysienia

Autor: Ewa Rzegocka

Kategoria: Dermatologia Egzemplarz: CX News nr 1/55/2016

TrichoLAB podbija światowe rynki Polskie laboratorium TrichoLAB, specjalizujące się w diagnostyce łysienia, podpisało umowę o partnerstwie strategicznym z niemiecką firmą FotoFinder, będącą światowym liderem w produkcji i sprzedaży wideodermoskopów.

Licencja na oprogramowanie FotoFinder - czyli dlaczego warto dbać o aktualizację?

Autor: Szymon Jurdziak

Kategoria: Serwis Egzemplarz: CX News nr 3/53/2015

Firma FotoFinder od jesieni ubiegłego roku sprzedaje wideodermoskopy wraz z nowym oprogramowaniem o nazwie Universe. Oprócz, widocznej na pierwszy rzut oka, zmiany szaty graficznej, oprogramowanie dostosowano m.in. do najnowszych serwerów baz danych. Dodatkowo w ofercie firmy FotoFinder pojawił się nowy produkt pozwalający na nieustanny rozwój zainstalowanego oprogramowania Universe. Otóż od stycznia 2015 roku, każdy dermoskop zakupiony w firmie Consultronix posiada roczną licencję, pozwalającą na aktualizowanie oprogramowania do najnowszej wersji. To istotne, głównie ze względu na fakt, iż firma FotoFinder zobowiązała się do co najmniej jednej znaczącej aktualizacji w ciągu roku, stawiając sobie za cel, aby każdy ich system ewoluował wraz ze zmieniającymi się potrzebami dermatologii. Co dokładnie daje nam taka licencja? Oto jej główne zalety:

Automatyczne mapowanie ciała - czyli rewolucja w dermoskopii

Autor: Ewa Rzegocka

Kategoria: Dermatologia Egzemplarz: CX News nr 2/52/2015

Mapowanie ciała jest sprawdzoną metodą monitorowania zmian melanocytowych. Porównując obrazy z kolejnych regularnych badań, możemy na bardzo wczesnym etapie wykryć niepokojące zmiany, w tym również czerniaka. 

e-Dermoskopia

e-Dermoskopia to nowe pojęcie z dziedziny dermatologii klinicznej, które coraz częściej pojawia się w czasopismach branżowych i na konferencjach tematycznych. Dlatego warto zgłębić powiązaną z nim terminologię, przeanalizować możliwości oraz dostępne na rynku rozwiązania.

Klucz do sukcesu czyli jak pozyskać i zatrzymać pacjenta

Autor: Ewa Rzegocka

Kategoria: Dermatologia Egzemplarz: CX News nr 4/50/2014

Zapewne wielu z Państwa często zastanawia się co jeszcze możecie zrobić, aby pozyskać nowych pacjentów. Jak sprawić, żeby chętnie do Was wracali i jak w skuteczny sposób przedstawić im plan leczenia? Odpowiedzią na te pytania jest najnowszy system dokumentacji fotograficznej Adonia, który poprawi komunikację z pacjentem i pomoże przekonać go, że warto skorzystać z usług Państwa gabinetu.