Szymon Jurdziak

Szymon Jurdziak

Miejsce pracy: Consultronix S.A.

e-mail: sjurdziak@cxsa.pl

Opublikowane artykuły:

Archiwizacja bazy danych tylko dla użytkowników EyeCubed™ firmy Ellex

Kategoria: Serwis Egzemplarz: CX News nr 1/59/2017

Kontynuując cykl artykułów dotyczących zabezpieczania danych w urządzeniach z naszej oferty, pragnę przedstawić kolejnego bohatera – USG EyeCubed™ firmy Ellex. Od kilku lat EyeCubed™ należy do liderów na rynku medycznym w dziedzinie ultrasonografii okulistycznej. Jego główną zaletą jest doskonała jakość obrazu. Jednak, jak wszyscy wiemy, dobrej jakości zdjęcia zajmują dużo pamięci na dysku komputerowym, co prędzej czy później prowadzi do jej zapełnienia. Warto więc poznać sposoby archiwizowania bazy danych na dyskach zewnętrznych, w celu zachowania płynności użytkowania. 

Archiwizacja bazy danych w stacji diagnostycznej VX120 firmy VISIONIX

Kategoria: Serwis Egzemplarz: CX News nr 4/58/2016

W obecnym numerze naszego magazynu CX News, pragnę kontynuować cykl artykułów dotyczących zabezpieczania danych w urządzeniach zainstalowanych w Państwa klinikach. Opisaliśmy już perymetr firmy Frey, wideodermatoskop firmy FotoFinder oraz rodzinę urządzeń Optos. Przyszedł czas na flagowy produkt w naszej ofercie z zakresu diagnostyki okulistycznej, a mianowicie stację diagnostyczną VX120/130 firmy Visionix. 

Licencja na oprogramowanie FotoFinder - czyli dlaczego warto dbać o aktualizację?

Kategoria: Serwis Egzemplarz: CX News nr 3/53/2015

Firma FotoFinder od jesieni ubiegłego roku sprzedaje wideodermoskopy wraz z nowym oprogramowaniem o nazwie Universe. Oprócz, widocznej na pierwszy rzut oka, zmiany szaty graficznej, oprogramowanie dostosowano m.in. do najnowszych serwerów baz danych. Dodatkowo w ofercie firmy FotoFinder pojawił się nowy produkt pozwalający na nieustanny rozwój zainstalowanego oprogramowania Universe. Otóż od stycznia 2015 roku, każdy dermoskop zakupiony w firmie Consultronix posiada roczną licencję, pozwalającą na aktualizowanie oprogramowania do najnowszej wersji. To istotne, głównie ze względu na fakt, iż firma FotoFinder zobowiązała się do co najmniej jednej znaczącej aktualizacji w ciągu roku, stawiając sobie za cel, aby każdy ich system ewoluował wraz ze zmieniającymi się potrzebami dermatologii. Co dokładnie daje nam taka licencja? Oto jej główne zalety:

Rewolucja czy postęp – jak zmieniły się fotokoagulatory

Kategoria: Serwis Egzemplarz: CX News nr 4/50/2014

Jubileuszowy, 50. numer naszego magazynu medycznego CX News, jest dobrą okazją do refleksji i spojrzenia w przeszłość. Postanowiłem więc cofnąć się do pierwszego numeru z roku 2000, by zobaczyć jak wyglądało nasze czasopismo 14 lat temu. Szata graficzna była może nieco prostsza, objętość na pewno mniejsza, ale wśród tych czterech stron, które liczył cały numer magazynu, znalazło się miejsce także dla porad serwisowych. Staramy się więc w dalszym ciągu kultywować tradycję rozpoczętą przez pierwszych redaktorów. 

KmMww@))(r czyli dobre hasło, które ochroni Twoje dane!

Kategoria: Serwis Egzemplarz: CX News nr 3/45/2013

Komputer w pracy – hasło; komputer w domu – hasło; poczta elektroniczna – hasło; bank, twitter, każdy sklep internetowy - wszędzie potrzebne jest hasło. Wszystko komplikuje dodatkowo przymus zmiany tegoż hasła, co tydzień czy miesiąc, a przecież dopiero co się go nauczyłem. I jak tu nie zwariować?!

Naładuj swoje akumulatory

Kategoria: Serwis Egzemplarz: CX News nr 1/43/2013

Proszę sobie wyobrazić sytuację, że Panowie Volt, Edison i Tesla zmarnowali swoje talenty. Wszystkie urządzenia w Państwa Szpitalach i Klinikach mogłyby wtedy wziąć udział w reklamie pewnego koncernu samochodowego. Zaraz po ich uruchomieniu pojawiłyby się kłęby dymu i charakterystyczny warkot (oczywiście jeśli Panowie Diesel i Benz nie poszliby w ślady wspomnianych wcześniej). Na szczęście w XXI wieku korzystamy ze zdobyczy techniki Wielkich Wynalazców, dzięki czemu nie tylko nie wdychamy tak wiele spalin, ale i urządzenia, przez nas wykorzystywane, stały się mobilne. Zawdzięczamy to w dużej mierze bateriom oraz akumulatorom. Zwłaszcza te ostatnie są przyszłością,mimo że w telewizji co chwilę zadają temu kłam biegające różowe króliki.

Podsumowanie Wakacyjnej Akcji - czyli Nasi Klienci czytają CX News'a

Kategoria: Serwis Egzemplarz: CX News nr 4/42/2012

Decydując się na taki tytuł artykułu, naraziłem się całej Redakcji naszego Magazynu, poddając w wątpliwość jego poczytność. Zacznę w takim razie od wyjaśnień, iż jest to świadomy zabieg, mający na celu zwrócenie uwagi Czytelników na kolejny artykuł Serwisu naszej Firmy. O tym, iż Państwo czytacie CX News jestem przekonany, co więcej mogę z całą stanowczością stwierdzić, iż mam na to niezbite dowody. I wcale nie chodzi mi tylko o rosnącą liczbę uczestników konkursu krzyżówkowego. Dowiedziałem się chociażby, iż dzięki informacjom zawartym w naszym Magazynie, znacząco wzrosła liczba uczestników szkoleń organizowanych przez Centrum Szkoleniowe Consultronix. Mógłbym wymieniać dalej, ale nie do końca o tym miał być ten artykuł, więc wracam do sedna.

Autoryzowany znaczy lepszy czyli słów kilka o serwisie firmy Consultronix

Kategoria: Serwis Egzemplarz: CX News nr 4/38/2011

Wśród użytkowników pojazdów kołowych, bez względu na liczbę posiadanych osi, panuje powszechna opinia, iż w momencie awarii, najpewniejszym rozwiązaniem jest oddanie pojazdu do Autoryzowanego Serwisu. Podobnie ma się sytuacja w przypadku sprzętu specjalistycznego, a niewątpliwie takie urządzenia możemy znaleźć w ofercie firmy Consultronix. Tylko skorzystanie z takiego serwisu daje pewność, iż oddajemy samochód/urządzenie we właściwe ręce, a po powrocie otrzymamy go w nie gorszym stanie niż przed przekazaniem. Korzystanie z autoryzowanego serwisu przynosi również inne korzyści, o których będzie można przeczytać w dalszej części tego artykułu. Poruszymy również tematy, które mogą niepokoić każdego użytkownika, między innymi odpowiemy na pytanie: czy to musi tyle kosztować. Mam nadzieję, że po przeczytaniu, nie będą mieli Państwo wątpliwości, że warto korzystać z naszego serwisu.

.