Autoryzowany znaczy lepszy czyli słów kilka o serwisie firmy Consultronix

Autor: Szymon Jurdziak

Kategoria: Serwis Artykuł opublikowano w CX News nr 4/38/2011

Wśród użytkowników pojazdów kołowych, bez względu na liczbę posiadanych osi, panuje powszechna opinia, iż w momencie awarii, najpewniejszym rozwiązaniem jest oddanie pojazdu do Autoryzowanego Serwisu. Podobnie ma się sytuacja w przypadku sprzętu specjalistycznego, a niewątpliwie takie urządzenia możemy znaleźć w ofercie firmy Consultronix. Tylko skorzystanie z takiego serwisu daje pewność, iż oddajemy samochód/urządzenie we właściwe ręce, a po powrocie otrzymamy go w nie gorszym stanie niż przed przekazaniem. Korzystanie z autoryzowanego serwisu przynosi również inne korzyści, o których będzie można przeczytać w dalszej części tego artykułu. Poruszymy również tematy, które mogą niepokoić każdego użytkownika, między innymi odpowiemy na pytanie: czy to musi tyle kosztować. Mam nadzieję, że po przeczytaniu, nie będą mieli Państwo wątpliwości, że warto korzystać z naszego serwisu.
 
 
Dlaczego więc należy korzystać z autoryzowanego serwisu? Czy naprawdę autoryzowany oznacza lepszy? Podstawową kwestią jest to, w czyje ręce oddajemy sprzęt, za który nierzadko przyszło nam zapłacić niemałe pieniądze. W naszej firmie inżynierowie co roku uczestniczą w szkoleniach Producentów urządzeń, które dystrybuujemy. Poświęcają kilka dni, by jak najlepiej poznać jeden, wybrany sprzęt. Dzięki temu są w stanie szybko rozpoznać usterkę oraz naprawić urządzenie.
 
Stały kontakt z Producentem, to także dostęp do oryginalnych części zamiennych. Używanie takich komponentów daje pewność, iż naprawiony sprzęt jest w pełni sprawny. Bardzo ważne w tym wszystkim jest to, iż tylko korzystanie z serwisu Autoryzowanego Przedstawiciela, pozwala zachować gwarancję, którą daje Producent.
 
Warto od razu postawić pytanie, co w momencie gdy skończy się gwarancja? Nieprawdą jest, że wraz z końcem gwarancji, urządzenie przestaje być niezawodne. Jednak jeśli już zdarzy się jakaś awaria, Consultronix zatrudnia inżynierów, o wieloletnim doświadczeniu. Posiadają oni pełną wiedzę z zakresu wszystkich urządzeń z naszej oferty. W razie trudności zawsze mogą skonsultować się z Producentem danego sprzętu, z którym mają stały kontakt.

W chwili obecnej pracujemy nad wprowadzeniem do naszej oferty kontraktów serwisowych, które ograniczyłyby koszty działań serwisowych po upływie terminu gwarancji. O dalszych postępach prac będziemy informować na łamach naszego Magazynu.

Autoryzowany serwis firmy Consultronix podlega również procedurom ISO 9001, które zostały wprowadzone w 2005 roku. W skutek tego prowadzona jest archiwizacja działań serwisowych. W momencie zgłoszenia awarii, z łatwością można sprawdzić historię urządzenia, co ułatwia dalsze postępowanie. Wiąże się to z koniecznością wysłania maila lub faksu każdego zgłoszenia serwisowego, jednakże dzięki temu lepiej organizujemy swój czas i w krótszym czasie przyjeżdżamy do Państwa, by rozwiązać pojawiające się problemy.

Niestety wszystkie wymienione zalety wiążą się nierozłącznie z pewnymi ograniczeniami, które czasami, przysłaniają niektóre zalety. W pewnych sytuacjach naprawa urządzenia zajmuje więcej niż kilka dni. Jesteśmy świadomi, iż każdy dzień wyłączenia sprzętu z użytkowania, jest dniem straconym i wiąże się ze stratami finansowymi. Jednak Producenci z którymi współpracujemy, często mają swoje siedziby w odległych państwach, co wydłuża czas transportu części. Koszty serwisu autoryzowanego wydają się również nieco wyższe, jednak idzie to w parze z jakością świadczonych przez nas usług oraz pewnością wykonywanych działań.
 
 
Autoryzowany znaczy lepszy. Wierzę że po lekturze tego artykułu są Państwo co do tego bardziej przekonani. Mimo wszystko życzę jednak, by jak najrzadziej mieli Państwo okazję do spotkań z naszymi serwisantami – najlepiej z częstotliwością przeglądów okresowych.



Ostatnio opublikowane artykuły w kategorii Serwis:

Archiwizacja bazy danych tylko dla użytkowników EyeCubed™ firmy Ellex

Kontynuując cykl artykułów dotyczących zabezpieczania danych w urządzeniach z naszej oferty, pragnę przedstawić kolejnego bohatera – USG EyeCubed™ firmy Ellex. Od kilku lat EyeCubed™ należy do liderów na rynku medycznym w dziedzinie ultrasonografii okulistycznej. Jego główną zaletą jest doskonała jakość obrazu. Jednak, jak wszyscy wiemy, dobrej jakości zdjęcia zajmują dużo pamięci na dysku komputerowym, co prędzej czy później prowadzi do jej zapełnienia. Warto więc poznać sposoby archiwizowania bazy danych na dyskach zewnętrznych, w celu zachowania płynności użytkowania. 

Archiwizacja bazy danych w stacji diagnostycznej VX120 firmy VISIONIX

W obecnym numerze naszego magazynu CX News, pragnę kontynuować cykl artykułów dotyczących zabezpieczania danych w urządzeniach zainstalowanych w Państwa klinikach. Opisaliśmy już perymetr firmy Frey, wideodermatoskop firmy FotoFinder oraz rodzinę urządzeń Optos. Przyszedł czas na flagowy produkt w naszej ofercie z zakresu diagnostyki okulistycznej, a mianowicie stację diagnostyczną VX120/130 firmy Visionix. 

Archiwizacja badań pacjentów i struktura bazy danych w systemach 200TX i Daytona firmy Optos

W ostatnich numerach naszego czasopisma strony serwisowe zostały poświęcone tematyce archiwizacji danych w perymetrach i wideodermatoskopach, które znajdują się w naszej ofercie. Dzisiaj chciałbym Państwu przybliżyć sposób, w jaki danymi pacjentów gospodarują systemy 200TX oraz Daytona firmy Optos.

Bezpieczeństwo przede wszystkim - czyli jak zadbać o swoją bazę danych

Rozpoczynamy cykl artykułów, które pomogą Państwu zatroszczyć się o bazy danych mieszczące się w Waszych komputerach. W kilku częściach przedstawimy jak dokonać archiwizacji baz danych w poszczególnych systemach przechowujących dane pacjentów i historię ich diagnostyki.