Dostęp do zawartości strony jest możliwy tylko dla profesjonalistów związanych z medycyną lub obrotem wyrobami medycznymi.

Dbajmy o jakość i komfort pracy – czyli BVI na sali operacyjnej

Autor:

To, że materiały jednorazowe znacząco poprawiają jakość pracy na okulistycznej sali operacyjnej wiemy wszyscy. Faktem jest również tendencja do zwiększania w szpitalach ilości „jednorazówek” i wypierania akcesoriów, które trzeba poddawać sterylizacji. Tendencja ta wynika z kilku zasadniczych powodów: po pierwsze bezpieczeństwa, po drugie łatwości użycia, po trzecie customizacji i wreszcie po czwarte ceny.

Ostatnie miesiące ujawniły nową tendencję na rynku „jednorazówek” mikrochirurgicznych, a mianowicie falę bardzo tanich, a zarazem kiepskich jakościowo produktów wytwarzanych głównie w Azji. Zwykle ceny takich akcesoriów są bardzo zachęcające, natomiast jakość ich wykonania, rodzaj materiałów, czy warunki sterylizacji pozostawiają wiele do życzenia. W tym przypadku sprawdza się zasada mówiąca o tym, że co tanie, to drogie…

Jak zatem dokonać właściwego wyboru i zapewnić sobie i pacjentowi bezpieczeństwo bez jednoczesnego narażania się na zbyt wysokie koszty? Jak rozsądnie i bezpiecznie zainwestować środki, aby kupić produkt bezpieczny, a zarazem sprawdzony?

Odpowiedzią na te wątpliwości jest firma znana niemal na każdym oddziale i to nie tylko okulistycznym. BD to symbol, który widnieje na większości „jednorazówek” na oddziałach: ortopedycznych, ratunkowych, laryngologicznych czy wewnętrznych. Również w okulistyce firma znana jest nie od dziś. Beaver-Visitec International – pion okulistyczny firmy, to marka, która niesie za sobą jakość, gwarancję powtarzalności i bezkompromisowe podejście do jakości. Oferuje swoim klientom gamę produktów, które w dowolny sposób pozwalają konfigurować asortyment zgodnie z profilem działalności danego oddziału. Zarówno narzędzia jednorazowe takie jak: noże mikrochirurgiczne, ostrza, kaniule, mikrostrzałki, choppery, rozwórki, manipulatory, pęsety czy nożyczki, jak i zestawy operacyjne, dają szeroką możliwość wyboru. Produkty posiadają gwarancję produkcji w UE, są produkowane pod kontrolą jakości w standardach europejskich, a ich ceny kalkulowane są indywidualnie dla konkretnej jednostki.

Koncentrując się na zestawach operacyjnych tzw. CustomKit’ach przygotowujemy je do takich procedur jak:
• operacje zaćmy,
• chirurgia okuloplastyki,
• chirurgia refrakcyjna,
• chirurgia szklistkowo – siatkówkowa,
• chirurgia jaskry,
• iniekcje doszklistkowe.

Tworzenie zestawów odbywa się poprzez dostosowanie asortymentu do indywidualnych potrzeb. Po dokładnym opracowaniu komponentów, kolejności ułożenia, rozmiarów i ilości poszczególnych elementów, następuje proces wdrożenia do produkcji. Po wyprodukowaniu CustomKit’u, zgodnie z założonymi ilościami, zestawy są dostępne w magazynie w Krakowie. Unikamy tym samym przerw w dostawie, czy długiego terminu realizacji. Po złożeniu zamówienia przez klienta paczka jest dostarczana do szpitala zwykle na następny dzień roboczy.

BVI

Podsumowując kwestię „jednorazówek” i customizacji na sali operacyjnej jeszcze raz podkreślę, że ten sposób pracy jest zdecydowanie najlepszym systemem organizacji asortymentu potrzebnego do przeprowadzenia procedury zaćmy, jaskry, refrakcji czy każdego innego zabiegu okulistycznego. Rozsądne zrównoważenie jakości i ceny daje optymalny produkt i pewność pracy. BVI ze swoim wieloletnim doświadczeniem, wysokimi standardami pracy i szerokim asortymentem produktów jest partnerem godnym zainteresowania i zachęcającym do współpracy. Wybierając markę taką jak BVI nie wpadamy w pułapkę firm, które oferując bardzo tanie produkty zapominają o jakości, ciągłości dostaw, czy gwarancji stałego i bezpiecznego asortymentu.

Autorzy