Dołącz do rodziny FotoFinder. Zapraszamy do akcji partnerskiej

Autor: Justyna Wiśniowska

Kategoria: Dermatologia Artykuł opublikowano w CX News nr 1/72/2022

FotoFinder podczas 30 lat działalności dowiódł, że liczy się dla niego nie tylko jakość produkowanych urządzeń lecz także wymiar edukacyjny, dzięki czemu skupił wokół siebie światowej klasy specjalistów. Utrzymując rodzinny charakter, firmie udało się zbudować współpracującą ze sobą społeczność posiadaczy marki. Z FotoFinder jesteśmy związani od ponad 15 lat. Przez ten czas wspólnie wprowadziliśmy na polski rynek kilkaset urządzeń. Muszę podkreślić, że nawet te najstarsze wciąż funkcjonują i dobrze spełniają swoje zadanie, co potwierdza, że jakość i niezawodność są ważnymi zaletami tej marki. Pierwszy wideodermoskop FotoFinder powstał w niewielkiej niemieckiej miejscowości jako efekt pracy rodzinnej firmy. Od tamtej pory nieustanny rozwój technologii szedł w parze z konsekwentnym rozbudowywaniem społeczności użytkowników tej marki. Imponujący jest ogrom pracy, jaki zespół FotoFinder włożył w stworzenie sieci edukacyjnej. Doświadczeni specjaliści dermoskopii nieodpłatnie i rzetelnie dzielą się wiedzą z każdym, kto chce być częścią tej wyjątkowej grupy. Zarówno wykłady prowadzone w trakcie międzynarodowych kongresów, jak i comiesięczne piątkowe spotkania on-line w ramach FotoFinder Academy, sprawiły, że tysiące lekarzy z całego świata otrzymuje stałe wsparcie w pogłębianiu wiedzy i w samym procesie stawiania diagnozy.

Filozofia marki jest nam bliska, stąd pomysł, by dodatkowo wzmocnić poczucie przynależności do rodziny FotoFinder wśród polskich użytkowników jej produktów. Przecież także nad Wisłą mamy wielu światowej klasy specjalistów w zakresie dermoskopii. Zależy nam, aby dzięki naszej akcji partnerskiej pokazać pacjentom zalety płynące z regularnej kontroli skóry i wczesnej diagnozy. 

W Polsce jest już ponad 600 użytkowników systemów FotoFinder i to właśnie do nich skierowana jest nasza akcja. Pod hasłem „Zwiększajmy świadomość pacjentów w zakresie korzyści płynących z wczesnej diagnozy oraz profilaktyki chorób skóry, włosów i paznokci”, rozwijamy portal internetowy dedykowany zarówno lekarzom, jak i pacjentom. Jest to miejsce, w którym pacjenci znajdą nie tylko bazę wiedzy na temat diagnozowanych wideodermoskopowo jednostek chorobowych, ale również wskazówki dotyczące samokontroli znamion. W razie podejrzeń odnośnie swojej skóry, interaktywna mapa skieruje ich do najbliższych gabinetów partnerskich. Z kolei w części dedykowanej lekarzom znajdują się informacje o ciekawych wydarzeniach, najnowszych aktualizacjach systemu, wsparciu technicznym, czy oprogramowaniu. Pojawią się tam także testymoniale użytkowników urządzeń z portfolio FotoFinder, badania i ciekawe studia przypadków. 

Jak można dołączyć do akcji partnerskiej? 
Wystarczy przygotować testymonial na jeden z trzech tematów – opis ciekawego przypadku dermoskopowego, doświadczenie z pracy na urządzeniach FotoFinder, czy też tekst budzący świadomość wśród pacjentów dot. profilaktyki lub wczesnej diagnozy skóry, włosów i paznokci. Artykuł zostanie opublikowany na dedykowanej stronie internetowej fotofinder.pl.

Benefity
Dla gabinetów partnerskich oprócz obecności na polskim portalu, przygotowaliśmy również zestawy przydatnych materiałów marketingowych w wersji papierowej i elektronicznej: ulotkę informacyjną dla pacjenta, wideo do poczekalni, plakaty, roll-upy, bloczki z terminem kolejnej wizyty, teczki, banery na social media i pakiety zdjęć. Wszystko gotowe do druku, bądź do wykorzystania w poczekalni i co ważne, opatrzone logiem gabinetu dla zwiększenia efektu promocyjnego. 

Po szczegóły akcji zapraszamy na naszą stronę internetową, do firmowych mediów społecznościowych oraz bezpośrednio do naszych handlowców. ♦

Zobacz wideo - produkty FotoFinder

Więcej informacji na temat akcja partnerska, FotoFinder, vexia, portable system, studio, ATBM master, Trichoscale AI znajdziecie Państwo na stronie firmy CONSULTRONIX S.A.

Zobacz więcej artykułów związanch ze sprzętem marki FotoFinder



Ostatnio opublikowane artykuły w kategorii Dermatologia:

OCT skóry - technologia VivoSight Dx. Wsparcie przy planowaniu leczenia raka podstawnokomórkowego

Połączenie zaawansowanego obrazowania skóry i nowych technologii leczenia opartych na celowanej emisji energii pozwala na stworzenie spersonalizowanych strategii leczenia BCC. 

Intensyfikacja badań klinicznych, postęp w technologii leczenia raka podstawnokomórkowego (BCC), a także coraz powszechniejsze stosowanie najnowocześniejszych systemów obrazowania skóry mają znaczący wpływ na rozwój medycyny w zakresie planowania diagnostyki i leczenia tego nowotworu. Do najchętniej stosowanych metod należą elastyczne oraz wydajne systemy uwzględniające indywidualne preferencje i potrzeby pacjentów. 

Renomowani specjaliści podzielili się swoimi doświadczeniami, prezentując swój wkład w rozwój nowych modeli strategii leczenia BCC. Opowiedzieli także o tym, dlaczego właśnie VivoSight OCT odgrywa w ich pracy kluczową rolę.

OCT skóry - technologia VivoSight Dx. Wsparcie przy planowaniu leczenia raka podstawnokomórkowego - Orit Markowitz MD

Połączenie zaawansowanego obrazowania skóry i nowych technologii leczenia opartych na celowanej emisji energii pozwala na stworzenie spersonalizowanych strategii leczenia BCC. 

Intensyfikacja badań klinicznych, postęp w technologii leczenia raka podstawnokomórkowego (BCC), a także coraz powszechniejsze stosowanie najnowocześniejszych systemów obrazowania skóry mają znaczący wpływ na rozwój medycyny w zakresie planowania diagnostyki i leczenia tego nowotworu. Do najchętniej stosowanych metod należą elastyczne oraz wydajne systemy uwzględniające indywidualne preferencje i potrzeby pacjentów. 

Renomowani specjaliści podzielili się swoimi doświadczeniami, prezentując swój wkład w rozwój nowych modeli strategii leczenia BCC. Opowiedzieli także o tym, dlaczego właśnie VivoSight OCT odgrywa w ich pracy kluczową rolę.

Zastosowanie refleksyjnej mikroskopii konfokalnej w diagnostyce czerniaka skóry

Refleksyjna mikroskopia konfokalna in vivo (ang. in vivo reflectance confocal microscopy, RCM) to nowoczesna, nieinwazyjna metoda obrazowania skóry. Pozwala zwizualizować tkanki w rozdzielczości porównywalnej do tej uzyskiwanej w klasycznym badaniu histopatologicznym. Podczas badania skóry można zobrazować: naskórek wraz z jego warstwami oraz skórę właściwą - warstwę brodawkowatą i górną część warstwy siateczkowatej, a także przydatki skóry. Zdjęcia uzyskane techniką RCM - tzw. przekroje optyczne - odpowiadają horyzontalnym przekrojom poszczególnych warstw skóry na określonej głębokości, a jej maksymalna wartość w tej technice wynosi około 200-300 μm. Jest to największe ograniczenie tej metody obrazowania, szczególnie w przypadku zaawansowanych zmian nowotworowych. Naciekające głęboko guzy lub towarzyszące im zgrubienia naskórka uniemożliwiają prawidłowy wgląd w głębsze warstwy podczas badania RCM. 

Nowoczesne zarządzanie leczeniem pacjentów z wypadaniem włosów

Co słyszy pacjent z problemem nadmiernego wypadania włosów, gdy zadzwoni do kliniki, żeby umówić się na konsultację? Jeśli najbliższy termin jest jutro lub pojutrze, nie ma problemu. Co, jeśli konsultacja może się odbyć najwcześniej za tydzień lub - co gorsza - za miesiąc? Mając to na uwadze, współpracę z pacjentem warto rozpocząć już w trakcie oczekiwania na konsultację dermatologiczną. 

Testymonial

Osoby, które mają problemy ze skórą głowy i nadmiernym wypadaniem włosów, są bardzo wrażliwymi pacjentami. Tym bardziej doceniają kompleksową opiekę i przejrzystość informacji oraz ekspresowe wdrożenie leczenia. Warto też podkreślić, że zoptymalizowany proces diagnostyczny pozwala na zwiększenie efektywności pracy lekarza. ♦

W CX News nr 1/72/2022 opublikowano również: