Dostęp do zawartości strony jest możliwy tylko dla profesjonalistów związanych z medycyną lub obrotem wyrobami medycznymi.

Dołącz do rodziny FotoFinder

Zapraszamy do akcji partnerskiej

Autor:
Justyna Wiśniowska

FotoFinder podczas 30 lat działalności dowiódł, że liczy się dla niego nie tylko jakość produkowanych urządzeń lecz także wymiar edukacyjny, dzięki czemu skupił wokół siebie światowej klasy specjalistów. Utrzymując rodzinny charakter, firmie udało się zbudować współpracującą ze sobą społeczność posiadaczy marki. Z FotoFinder jesteśmy związani od ponad 15 lat. Przez ten czas wspólnie wprowadziliśmy na polski rynek kilkaset urządzeń. Muszę podkreślić, że nawet te najstarsze wciąż funkcjonują i dobrze spełniają swoje zadanie, co potwierdza, że jakość i niezawodność są ważnymi zaletami tej marki. Pierwszy wideodermoskop FotoFinder powstał w niewielkiej niemieckiej miejscowości jako efekt pracy rodzinnej firmy. Od tamtej pory nieustanny rozwój technologii szedł w parze z konsekwentnym rozbudowywaniem społeczności użytkowników tej marki. Imponujący jest ogrom pracy, jaki zespół FotoFinder włożył w stworzenie sieci edukacyjnej. Doświadczeni specjaliści dermoskopii nieodpłatnie i rzetelnie dzielą się wiedzą z każdym, kto chce być częścią tej wyjątkowej grupy. Zarówno wykłady prowadzone w trakcie międzynarodowych kongresów, jak i comiesięczne piątkowe spotkania on-line w ramach FotoFinder Academy, sprawiły, że tysiące lekarzy z całego świata otrzymuje stałe wsparcie w pogłębianiu wiedzy i w samym procesie stawiania diagnozy.

Filozofia marki jest nam bliska, stąd pomysł, by dodatkowo wzmocnić poczucie przynależności do rodziny FotoFinder wśród polskich użytkowników jej produktów. Przecież także nad Wisłą mamy wielu światowej klasy specjalistów w zakresie dermoskopii. Zależy nam, aby dzięki naszej akcji partnerskiej pokazać pacjentom zalety płynące z regularnej kontroli skóry i wczesnej diagnozy.

W Polsce jest już ponad 600 użytkowników systemów FotoFinder i to właśnie do nich skierowana jest nasza akcja. Pod hasłem „Zwiększajmy świadomość pacjentów w zakresie korzyści płynących z wczesnej diagnozy oraz profilaktyki chorób skóry, włosów i paznokci”, rozwijamy portal internetowy dedykowany zarówno lekarzom, jak i pacjentom. Jest to miejsce, w którym pacjenci znajdą nie tylko bazę wiedzy na temat diagnozowanych wideodermoskopowo jednostek chorobowych, ale również wskazówki dotyczące samokontroli znamion. W razie podejrzeń odnośnie swojej skóry, interaktywna mapa skieruje ich do najbliższych gabinetów partnerskich. Z kolei w części dedykowanej lekarzom znajdują się informacje o ciekawych wydarzeniach, najnowszych aktualizacjach systemu, wsparciu technicznym, czy oprogramowaniu. Pojawią się tam także testymoniale użytkowników urządzeń z portfolio FotoFinder, badania i ciekawe studia przypadków.

Jak można dołączyć do akcji partnerskiej?
Wystarczy przygotować testymonial na jeden z trzech tematów – opis ciekawego przypadku dermoskopowego, doświadczenie z pracy na urządzeniach FotoFinder, czy też tekst budzący świadomość wśród pacjentów dot. profilaktyki lub wczesnej diagnozy skóry, włosów i paznokci. Artykuł zostanie opublikowany na dedykowanej stronie internetowej fotofinder.pl.

Benefity
Dla gabinetów partnerskich oprócz obecności na polskim portalu, przygotowaliśmy również zestawy przydatnych materiałów marketingowych w wersji papierowej i elektronicznej: ulotkę informacyjną dla pacjenta, wideo do poczekalni, plakaty, roll-upy, bloczki z terminem kolejnej wizyty, teczki, banery na social media i pakiety zdjęć. Wszystko gotowe do druku, bądź do wykorzystania w poczekalni i co ważne, opatrzone logiem gabinetu dla zwiększenia efektu promocyjnego.

Po szczegóły akcji zapraszamy na naszą stronę internetową, do firmowych mediów społecznościowych oraz bezpośrednio do naszych handlowców. ♦

Autorzy
Justyna Wiśniowska

Consultronix

Produkty

ATBM master

vexia

studio

Dowiedz się więcej
FotoFinder
Wideo

Multifunkcyjne platformy FotoFinder