Dostęp do zawartości strony jest możliwy tylko dla profesjonalistów związanych z medycyną lub obrotem wyrobami medycznymi.

Dwie refleksje

Autor:
Krzysztof Görlich, dr hab.

Takie dwie refleksje. Pierwsza. Narzędzie marketingowe firmy, oferującej zaawansowane technologie medyczne, to Magazyn, który można przeczytać nie tylko z powodu zainteresowania tematyką branżową. Wybór autorów, połączenie tekstów technicznych z felietonami traktującymi sprawy tego Świata przez duże „Ś” i małe „ś” to przecież nie przypadek, ale zamiar i światła myśl zarządu Consultronix i Redakcji. To był dobry pomysł. Połączenie artykułów przeważnie o podłożu technicznym aczkolwiek ściśle związanym z medycznym środowiskiem z tekstami dotykającymi spraw codziennych, to potwierdzenie, iż nie samą pracą zawodową żyje człowiek. Natomiast z drugiej strony, dzięki wdrożonej przez Redakcję praktyce pisania artykułów nastała w CX Newsie równowaga między językiem technicznym a humanistycznym. Dlatego też nie można pominąć felietonów Krzysztofa Piaseckiego, Witolda Beresia, czy śp. biskupa Tadeusza Pieronka, które są całkowicie oderwane od specjalistycznej tematyki przodującej w magazynie. Warto zaglądnąć na ostatnie strony, tak dla gimnastyki umysłu.Druga refleksja. Nie wszyscy Państwo wiedzą, że w tym periodyku można opublikować swój własny artykuł, który nie stanowi bezpośredniego wsparcia dla oferty firmy. Wiem, gdyż sam zamieściłem na łamach tekst o systemach informacyjnych do zarządzania aktywnymi szpitalami, których dotychczas Consultronix nie posiadał w portfolio. Aczkolwiek czas na zmiany. Obecnie jesteśmy w trakcie przygotowywania projektu łączącego ofertę Consultronix z iffmGIS, systemem informacji przestrzennej dla szpitali. Trzymam kciuki za następne 20 lat CX Newsa i za naszą innowacyjną współpracę.

Autorzy
Krzysztof Görlich, dr hab.

A-Co. sp. z o.o.