Słowo od wydawcy:

Krzysztof Smolarski

Szanowni Państwo,
oddaję w Wasze ręce kolejny, dwudziesty ósmy numer CX News. Zazwyczaj w tym miejscu dzielę się z Państwem moimi przemyśleniami na temat otaczającej nas rzeczywistości, ale cóż więcej można dodać do tekstu biskupa Tadeusza Pieronka?.

Porozmawiajmy zatem o biznesie. Od lat naszym priorytetem jest skonstruowanie najlepszej oferty, uzyskanie od producentów rozsądnych cen oraz znalezienie dla naszych Klientów optymalnego finansowania kolejnych projektów. Dzięki temu w okulistyce i dermatologii staliśmy się niekwestionowanym liderem na rynku.

W ubiegłym roku położyliśmy nacisk na mikrochirurgię oka i wraz z producentami HumanOptics, Oertli i UFSK stworzyliśmy poważną alternatywę dla najsilniejszych na rynku. Miarą akceptacji z Państwa strony, jest nasz awans,z szóstej w ubiegłym roku, na drugą pozycję, w rankingu wartości sprzedaży na rynku mikrochirurgii. Serdecznie za to dziękujemy!

Rok 2009 to w Consultronix czas Philips’a – wstąpiliśmy do ekskluzywnego klubu najbardziej liczących się firm w zakresie diagnostyki obrazowej i jako nieliczni mamy pełną ofertę począwszy od USG, kardiomonitorów, poprzez radiologię, systemy do kardiologii interwencyjnej, tomografy i rezonanse magnetyczne, a na PET’ach skończywszy. Dla Consultronix jest to wielkie wyzwanie, ale i wielka szansa na dalszy dynamiczny rozwój.

Zapewniam Państwa, że cały nasz zespół jest zdeterminowany, aby tę szansę wykorzystać w stu procentach. Mamy nadzieję szybko zdobyć podobną pozycję rynkową w diagnostyce obrazowej, do tej, którą osiągnęliśmy w okulistyce czy dermatologii. Nie boimy się nowych wyzwań,bo posiadamy bogate doświadczenie oraz świadomość wielkiego kredytu zaufania jakim nas Państwo darzycie.

Krzysztof Smolarski
Prezes Consultronix SA