Okiem handlowca

Autor: Justyna Wiśniowska

Kategoria: Serwis Artykuł opublikowano w CX News nr 2/70/2021

Jako handlowiec Consultronix SA, biorę czynny udział w procesach instalacji urządzeń marki FotoFinder. Ich kluczowym etapem jest szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu i oprogramowania. 

Wiele lat doświadczenia na tym polu pokazało mi, że nauka pracy z systemem to nie jednorazowe spotkanie a dłuższy proces, wymagający zarówno ćwiczeń po stronie operatora, jak i wsparcia od trenera. Po pierwszym szkoleniu uczestnicy dostają do wykonania „zadanie domowe”: badanie siebie, bliskich i współpracowników. Wszystko to, aby nabrać płynności w obsłudze podstawowych funkcji urządzenia oraz, aby czuć się pewnie w jego codziennej eksploatacji. 

Przed pandemią zawsze pierwszym wyborem było dla mnie osobiste spotkanie w gabinecie. Teraz nie wyobrażam już sobie pracy bez narzędzi informatycznych pozwalających na zdalny dostęp. Taki sposób wsparcia i szkolenia daje mi oraz Państwu większą elastyczność, a także wygodę, podczas gdy zebranie wszystkich pracowników w jednym momencie jest wyczynem na miarę ostatniego zwycięstwa Igi Świątek w Rzymie. Nie do przecenienia jest błyskawiczny czas reakcji: włączenie komputera i zdalne połączenie z urządzeniem trwa zaledwie kilka minut. Niejednokrotnie przekonałam się, że Państwa wątpliwości, czy problemy z obsługą można szybko rozwiązać poprzez krótki instruktaż. Gorąco zachęcam do korzystania z takich rozwiązań. ♦



Ostatnio opublikowane artykuły w kategorii Serwis:

Praca zdalna serwisu w trakcie pandemii

„Świat się zmienił! Mówi mi to woda, mówi mi to ziemia, wyczuwam to w powietrzu. Wiele z tego co kiedyś istniało zostało zatracone, bo nie żyją już ci, którzy to pamiętali.” Jakże na czasie są te słowa, wypowiedziane przez Galadrielę w prologu ekranizacji „Władcy Pierścieni” J.R.R. Tolkiena. To jak zmienił się świat obserwujemy wszyscy od ponad roku. Każdy z nas w mniejszy lub większy sposób został dotknięty nową rzeczywistością. Musieliśmy się dostosować do nowych zasad funkcjonowania, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.

Archiwizacja bazy danych tylko dla użytkowników EyeCubed™ firmy Ellex

Kontynuując cykl artykułów dotyczących zabezpieczania danych w urządzeniach z naszej oferty, pragnę przedstawić kolejnego bohatera – USG EyeCubed™ firmy Ellex. Od kilku lat EyeCubed™ należy do liderów na rynku medycznym w dziedzinie ultrasonografii okulistycznej. Jego główną zaletą jest doskonała jakość obrazu. Jednak, jak wszyscy wiemy, dobrej jakości zdjęcia zajmują dużo pamięci na dysku komputerowym, co prędzej czy później prowadzi do jej zapełnienia. Warto więc poznać sposoby archiwizowania bazy danych na dyskach zewnętrznych, w celu zachowania płynności użytkowania. 

Archiwizacja bazy danych w stacji diagnostycznej VX120 firmy VISIONIX

W obecnym numerze naszego magazynu CX News, pragnę kontynuować cykl artykułów dotyczących zabezpieczania danych w urządzeniach zainstalowanych w Państwa klinikach. Opisaliśmy już perymetr firmy Frey, wideodermatoskop firmy FotoFinder oraz rodzinę urządzeń Optos. Przyszedł czas na flagowy produkt w naszej ofercie z zakresu diagnostyki okulistycznej, a mianowicie stację diagnostyczną VX120/130 firmy Visionix. 

Archiwizacja badań pacjentów i struktura bazy danych w systemach 200TX i Daytona firmy Optos

W ostatnich numerach naszego czasopisma strony serwisowe zostały poświęcone tematyce archiwizacji danych w perymetrach i wideodermatoskopach, które znajdują się w naszej ofercie. Dzisiaj chciałbym Państwu przybliżyć sposób, w jaki danymi pacjentów gospodarują systemy 200TX oraz Daytona firmy Optos.