Z Accentem na Harmonię ogólnopolska kampania edukacyjno-informacyjna

Kategoria: Dermatologia Artykuł opublikowano w CX News nr 3/41/2012

Projekt powstał z inicjatywy firmy Consultronix S.A. przy wsparciu kilkudziesięciu salonów medycyny estetycznej z całej Polski i jest skierowany do wszystkich, którym zależy na zdrowiu i urodzie swojego ciała.

Jest to pierwsza tego typu kampania, której celem jest zwiększenie świadomości zdrowotnej społeczeństwa w zakresie dermatologii, a przede wszystkim: jakości i bezpieczeństwa usług dostępnych na rynku nieinwazyjnej medycyny estetycznej. Kampanię wspierają liczni eksperci m.in. lekarze dermatolodzy i wybrane gabinety medycyny estetycznej w całej Polsce. Salony te uzyskały Certyfikat Jakości, który gwarantuje, że posiadają sprzęt najwyższej jakości, a zabiegi są tam wykonywane pod okiem specjalisty.

Podczas Kampanii, pragniemy promować m.in. zdrowy styl życia, racjonalny sposób odżywiania się i dużą dawkę aktywności fizycznej, które w połączeniu z zabiegami wykonywanymi najwyższej jakości sprzętem, w certyfikowanych salonach mogą przynieść wymierne korzyści zdrowotne, jak i pielęgnacyjne dla naszego ciała. Będziemy także poruszać tematy merytorycznie związane głównie ze zdrowiem skóry. Naszym nadrzędnym celem jest edukacja – zaznacza Krzysztof Smolarski, prezes Consultronix SA.

Oprócz dużej dawki wiedzy merytorycznej i praktycznej Consultronix SA przewiduje liczne atrakcje – m.in. na Facebooku, gdzie już funkcjonuje fanpage Kampanii „Z Accentem na Harmonię”. Każdy salon, który przystąpi do Kampanii, jako jej partner, otrzyma szereg wymiernych korzyści. Poza wspomnianym wyżej Certyfikatem Jakości będzie mocno promowany podczas trwania całej Kampanii. Na stronie Kampanii oraz na jej profilu w serwisie Facebook będzie dostępna mapka z adresami wszystkich certyfikowanych – organizatorów kampanii – gabinetów, gdzie bezpiecznie można skorzystać z usług ekspertów.

Chcesz dołączyć do Kampanii lub dowiedzieć się o niej więcej? Zapraszamy na stronę www.zaccentemnaharmonie.pl



Ostatnio opublikowane artykuły w kategorii Dermatologia:

Zastosowanie refleksyjnej mikroskopii konfokalnej w diagnostyce czerniaka skóry

Refleksyjna mikroskopia konfokalna in vivo (ang. in vivo reflectance confocal microscopy, RCM) to nowoczesna, nieinwazyjna metoda obrazowania skóry. Pozwala zwizualizować tkanki w rozdzielczości porównywalnej do tej uzyskiwanej w klasycznym badaniu histopatologicznym. Podczas badania skóry można zobrazować: naskórek wraz z jego warstwami oraz skórę właściwą - warstwę brodawkowatą i górną część warstwy siateczkowatej, a także przydatki skóry. Zdjęcia uzyskane techniką RCM - tzw. przekroje optyczne - odpowiadają horyzontalnym przekrojom poszczególnych warstw skóry na określonej głębokości, a jej maksymalna wartość w tej technice wynosi około 200-300 μm. Jest to największe ograniczenie tej metody obrazowania, szczególnie w przypadku zaawansowanych zmian nowotworowych. Naciekające głęboko guzy lub towarzyszące im zgrubienia naskórka uniemożliwiają prawidłowy wgląd w głębsze warstwy podczas badania RCM. 

Nowoczesne zarządzanie leczeniem pacjentów z wypadaniem włosów

Co słyszy pacjent z problemem nadmiernego wypadania włosów, gdy zadzwoni do kliniki, żeby umówić się na konsultację? Jeśli najbliższy termin jest jutro lub pojutrze, nie ma problemu. Co, jeśli konsultacja może się odbyć najwcześniej za tydzień lub - co gorsza - za miesiąc? Mając to na uwadze, współpracę z pacjentem warto rozpocząć już w trakcie oczekiwania na konsultację dermatologiczną. 

Testymonial

Osoby, które mają problemy ze skórą głowy i nadmiernym wypadaniem włosów, są bardzo wrażliwymi pacjentami. Tym bardziej doceniają kompleksową opiekę i przejrzystość informacji oraz ekspresowe wdrożenie leczenia. Warto też podkreślić, że zoptymalizowany proces diagnostyczny pozwala na zwiększenie efektywności pracy lekarza. ♦

Vexia - nowa odsłona klasyki

26 maja 2021 r. weszło w życie rozporządzenie UE dotyczące wyrobów medycznych 2017/745, zastępujące dotychczasową dyrektywę Rady Europejskiej 93/42/EWG. Tym samym, firmy zajmujące się produkcją i sprzedażą urządzeń medycznych na europejskim rynku zostały zobowiązane do działania zgodnie z nowymi wytycznymi. Spowodowało to niemałe zamieszanie wśród producentów z branży, a ogrom dokumentacji i kontroli przerósł niejedną znaną markę. 

Studium przypadku - trichoskopia

45-letnia pacjentka zgłosiła się z powodu kilku ognisk łysienia wielkości do 1 cm, które były zlokalizowane w okolicy wierzchołka głowy i którym towarzyszył silny świąd (fot. 1.). W obrębie zmian obecne były rzadkie i krótkie łodygi włosów. Wywiad chorobowy był kilkumiesięczny.